donderdag, november 09, 2006

vEEl te dRuk

Ik was er al bang voor. Ik heb het veel te druk om in mijn blog te schrijven. Ik heb namelijk wel wat beters te doen.

Het is vandaag weer 23 graden hier in La Coruña. Warmer dan in El Cairo en in Djakarta. Er is iets mis, en we worden er een beetje bang van. Afgelopen zondag (5 november!) heb ik nog in zee gezwommen. Het water was koud, maar dat is het hier altijd. Er waren maar drie mensen op het strand in Bastiagueiro. Kom daar in Nederland maar eens om, op een zondag met een temperatuur van tussen de 20 en de 25 graden!

29 April jongstleden stierf John Kenneth Galbraith. Voor de ongeletterde lezertjes sluit ik de wikilink maar vast in:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Kenneth_Galbraith

Zo, ik ben weer uitgeblogd, en ga weer door met mijn échte werk.

Geen opmerkingen: