dinsdag, november 21, 2006

Eigenlijk doe ik nog veel te veel

Nou, ... of ik heb geen tijd voor het blog, of ik ben te moe voor het blog. Dat is mooi waardeloos! Dan wordt het maar een beetje in het wilde weg bloggen.
Afgelopen zondag 12 november zwom ik hier voor het laatst in zee. Een persoonlijk record, zó laat in ´t jaar.

Het liefst zou ik de hele dag op een brug staan, of langs het strand wandelen. Nét als Japie.
"Ik doe niks en ik ben niks. Eigenlijk doe ik nog veel te veel." (Nescio, De Uitvreter)

Morgen zijn er verkiezingen in Nederland. Ik doe niet mee. Jullie bekijken het maar, daar met zijn allen in het kikkerland. Gisteren hoorde ik op Euronews hoe Balkenende in de peilingen op voorsprong ligt. Gaan jullie écht aan Balkenende III beginnen?


Voor degenen die vandaag nog iets willen leren:

http://www.solidariteit.nl/extra/2006/de_netwerksamenleving.html

Geen opmerkingen: