zondag, augustus 16, 2009

Mijn buurman José

Tekening van mijn buurman José, klik voor een groter formaat.

Mijn kleine buurman José is acht jaar oud en erg aardig. Hij groet me altijd als ik hem tegenkom in de lift of op de galerij van de flat. Eerder deze week vroeg ik hem de planten die bij de lift staan water te geven die weken dat ik er niet ben. Ik vertelde erbij dat mijn zoon A. er geen tijd meer voor had omdat hij nu een vriendin heeft. José snapte mijn probleem en verwerkte het in zijn tekening.

Rechts ziet u Duveltje die de planten water geeft. In het midden is José op de galerij van de flat aan het knutselen aan een van zijn favoriete science-fiction-speelgoedrobots. Verder naar links ons hondje Trufa en helemaal links ligt de Opzetzoon A. te snurken. Mijn kleine buurman heeft een geweldig waarnemingsvermogen.

3 opmerkingen:

Utrechtzze zei

Toffe Sansevieria's, Duveltje! "Vereisen minimale zorgen". Heb je daar al een label voor?

Duveltje zei

Aha, dus daarom zie je zoveel Sanseveria's achter de Belgische ramen.

Utrechtzze zei

Daarom en omdat ze oorspronkelijk uit Zaïre komen.