zondag, maart 01, 2009

Crisis

Afbeelding: Dit wordt hem dan, mijn nieuwe GL 420 CDI!

XLMS-je van Jan-Lodewijk van Uylenstaert:

Helaas heb ik de aanschaf van mijn nieuwe 4-wheel-drive even moeten uitstellen. De Mercedes GL 420 CDI komt er nu pas volgende maand. De crisis gaat ook mij niet in de koude kleren zitten. Ik heb in januari 20 man moeten ontslaan en hoewel niemand onvervangbaar is, was dat sans doute toch wel vervelend. We hadden nogal wat geld uitgegeven om geschikt personeel te vinden.

Gelukkig heeft mijn zoon Jan-Joris, bankdirecteur, gewoon zijn tantièmes uitgekeerd gekregen. Dankzij Wouter Bos, haha. We kunnen dus wel met Pasen op vakantie naar de Galapagos, maar de zeilweekendjes Monaco zullen er de komende maanden wel bij inschieten.

Salut, mes amis!

Jan-Lodewijk

Geen opmerkingen: